شرکت خدماتی درخشان تابان مهر (با مسئولیت محدود)
سم پاشی حشرات موزی

سم پاشی و طعمه گذاری  

  بخش سم پاشی حشرات پرنده و خزنده:

این نوع سموم عمدتا بصورت استاندارد و دارای تاییدیه های مجاز جهت

استفاده در منازل و شرکتها و محیط های پر تردد بوده و می توان با بو

 یا بدون بو مصرف نمود که شامل 6 ماه ضمانت کتبی میباشد.

 بخش طعمه گذاری حیوانات جونده/تله گذاری:

  این بخش شامل تکنیکهای بسیار پیشرفته با نظارت مسئولین بهداشت کارخانجات ، صاحبان 

صنایع و خطوط تولید بوده و دارای مجوزهای مربوط از ارگانهای ذی صلاح می باشد

سمپاشی ویژه سوسک

\


سوسک ها در طیف گسترده ای در سراسر جهان در محیط اطراف مان زندگی می کنند

گونه های مختلف سوسک ها به آسانی با محیط اطرافشان سازگاری پیدا می کنند اما اصولاً شرایط گرم ( داخل ساختمان) را ترجیح می دهند. گونه های گرمسیری محیط های گرم تر را نسبت به حتی محیط هایی با دمای متوسط ترجیح میدهند .

خارهای موجود در پاهای آن ها سنسورهای حسی آن ها به حساب می آید که مشاهدات موجود از حرکت آن ها روی شن یا شبکه سیم ها نشان داده که این سنسورها کمک به حرکت حتی روی سخت ترین زمین ها به آن ها نشان می دهد که این ساختار ساده الهام بخش ( پاهای رباتیک) این حشره می باشد .

سوسکها با استفاده از مدفوع شان یک مسیر شیمیایی به جا گذاشته و نیز با انتشار ماده ای به نام فرمون در فضا باعث ازدحام جمعیت و نشانۀ آمادگی این حشرات برای جفت گیری می باشد. سوسک های دیگر با دنبال کردن این مسیرها آب و غذا را پیدا می کنند و محل پنهان شدن سایر سوسک ها را می توان از این طریق به راحتی شناسایی کنند، بنابراین سوسک ها با رفتارهای خاصی که نشانگر یک رفتار جمعی و گروهی است که از فعل و انفعالات ساده و فردی نشئت می گیرد.

تولید مثل

سوسک ها در هنگام جفت گیری ماده ای به نام فرمون در فضا منتشر کرده که آمادگی آن ها را برای جفت گیری هشدار می دهد. جفت گیری سوسک ها مانند سایر حشراتت صورت گرفته سوسک نر اندام تناسلی خود را در تماس با ماده قرار داده  و این عمل صورت می گیرد . تعدادی از گونه ها به نام parthenogenetic هستند که بدون نیاز به نرها قادر به تولید مثل هستند.

مقاومت در مقابل نابودی

سوسک ها یکی از حشرات سرسخت می باشند که برخی از گونه های آن به مدت یک ماه بدون غذا ، برخی دیگر 45 دقیقه بدون هوا و عده ای نیز به مدت یک ساعت در زیر آب غوطه ور می مانند.

از طرفی توانایی این حشرات در برابر اشعه حتی از انسان ها نیز بیشتر بوده و حتی اثبات شده که چرخه سلولی آن ها در برابر اشعه تولید مثل و تکثر بهتری را خواهد داشت.

سوسک ها به عنوان یک آفت ، به صورت مشترک از انسان و حیوان تغذیه می کنند. این حشرات به دلیل انتقال بیماری و میکروب ، عامل خطرناکی برای انسان و محیط اطراف به شمار می آید.بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه ای را در نظر گرفته به عنوان مثال غذاهای خود را در ظرف های سر بسته قرار داده ، زباله های خود را در سطل های در بسته ، آشپزخانه را به صورت مکرر تمیز کرده و آب و جارو کنیم، هر گونه نشتی لوله ها را برطرف کرده ، درزهای بین کابینت ها ، لوله ها ، درها و پنجره ها را با موادی نظیر پشم شیشه و یا مواد قابل دسترس کاملاً بپوشانیم. از آن جا که این حشرات سه ماه بدون غذا و یک ماه بدون آب زندگی میکنند باید با مراجعه و تماس با کارشناسان شرکت درخشان تابان مهر ، به طور کامل درصدد ریشه کن کردن آن ها به صورت اساسی اقدام نموده تا برای همیشه از شر این حشرات رها شوید

با عنایت به اهمیت تـأمین بهداشت در اماکن عمومی و با توجه به آلودگی ها و بیماری های ناشی از وجود حشرات و جانوران موذی و لزوم کنترل محیط زیست و پاکسازی مراکزی نظیر هتل ها رستوران ها، بیمارستان ها، و دیگر اماکن، این شرکت با برخورداری از تکنیکها و ابزار و سمومی جدید و از سوی دیگر با در اختیار داشتن پرسنلی کارآمد و متخصص، آمادگی خود را جهت از بین بردن حشرات و جانوران موذی اعلام می نماید.

سمپاشی ویژه ساس

\

این گونه از ساس ها معمولاً ترجیح می دهند از خون انسان تغذیه کنند. تمام حشرات این خانواده منحصراً از تغذیه خون گرم انسان یا حیوانات زندگی میکنند.

مشکلات بهداشتی که ساس ها می توانند بر سلامتی انسان آسیب وارد نمایند شامل: خارش پوست، التهاب شدید پوستی، اثرات روانی، علائم آلرژیک و همچنین انتقال برخی از بیماری های خونی از فردی به فرد دیگر محسوب میشود

علائم تشخیص وجود ساس در منزل به دو عامل بستگی دارد :

1- مشاهدۀ ساس در مناطقی مانند، درزهای تختخواب ، پتوها، تشک ها و ...

2-
مشاهدۀ آثار گزیدگی توسط ساس ( که معمولاً گزیدگی ساس دارای التهاب بیشتری نسبت به بشر سایر مکنده ها، پشه ، مایت می باشد و همچنین گزیدگی ها به صورت نواری و پشت سر هم می باشد.

این حشرات از راه های مانند چمدان ، لباس های شما هنگام بازگشت از سفر ، خرید مبلمان دست دوم و ...
به منزل شما وارد می شود 
زیستگاهی که اصولاً ساس ها برای زندگی خود ترجیح می دهند منزل شما ، بخصوص محل خواب شما میباشد
آن ها بیشتر شب فعالیت می کنند و از خون میزبان خود تغذیه می کنند.

مشخصات فیزیکی ساس

\

از ویژگی های ساس بالغ رنگ قهوه ای مایل به قرمز، صاف، بیضی و همچنین موهای میکروسکوپی در تمام طول بدن خود میباشند
طول این حشره 5-4 میلیمتر و عرض آن 3-1.5 میلیمتر می باشد. تخم این حشرات بسیار شفاف بوده و رنگ این حشرات از رنگ روشنی شروع به قهوه ای شدن می کنند تا اینکه تخم کاملاً بالغ شود گاهی این حشره را با حشراتی مانند سوسک اشتباه می گیرند.
                                           
مراحل زندگی ساس

زندگی ساس ها عموماً شامل شش مرحله ( 5 مرحله نابالغ و یک مرحله بلوغ) می باشد.
آن ها در هر مرحله از زندگی پوست اندازی می کنند و در هر مرحله پوسته ای که مانند صدف روشنی میباشد را دور می اندازند. آن ها شش بار این عمل را انجام داده تا به بلوغ کامل برسند.

\

ساس ها از طریق ترشح ماده ای به نام فرمون و کایرومون در محل زیستگاه خود با هم ارتباط برقرار کرده و خود را برای تکثیر یا حمله آماده می کنند.
طول عمر گونه های مختلف ساس متفاوت است و این بسته به نوع تغذیه ساس ها خواهد داشت.
این حشرات در طیف های متفاوت دما و وضعیت ها مختلف جوی قادر به زندگی می باشند.

این حشرات بالغ در دمای زیر 16.1 درجه سانتیگراد به خواب نیمه زمستانی فرو رفته و به این طریق می توانند مدت زمان بیشتری زندگی کنند. ساس ها در دمای 10- درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت) به مدت 5 روز زندگی می کنند ولی در دمای 32- درجه سانتیگراد ( 26- درجه فارنهایت) بعد از 15 دقیقه خواهند مرد.
این نشان دهندۀ قدرت تحمل ساس ها در برابر تغییرات دما می باشد این حشرات در رطوبت کم هم زندگی می کنند و در دمای 40-35 درجه سانتیگراد 3/1 وزن بدن خود را از دست می دهند .  
 
تغذیه:

این حشرات عموماً خونخوار هستند ، غذای اصلی آن ها خون انسان می باشد مگر آنکه انسانی دردسترس نباشد تا آن ها شکار دیگری برای تغذیه داشته باشند ، این حشره جذب میزبان خود شده و عوامل جذب ان شامل دی اکسید کربن ، گرما و برخی از مواد شیمیایی خاص است که از بدن انسان تولید می شود.
ساس ها از طریق ایجاد دو سوراخ روی پوست میزبان خود از طریق دو لوله تغذیه می کنند، ابتدا از طریق یکی از این لوله ها بزاق خود را که حاوی مواد ضد انعقادی و بی حس کننده می باشد تزریق کرده و از طریق لولۀ دیگر از خون انسان تغذیه می کنند، این مرحله 5 الی 10 دقیقه طول کشیده که پس از آن به محل خود برگشته و مجدد در زیستگاه خود مخفی می شوند. ساس ها قادر به تغذیه در هر 5 الی 10 روز می باشند با این حال آن ها می توانند یکسال بدون غذا هم زندگی کنند همچنین در هوای سرد یکسال هم زندگی می کنند ولی در درجه حرارت بالا فعالیت و تغذیه آن ها بیشتر شده و برای 5 ماه زنده می مانند.

تولید مثل:

تولید مثل ساس ها ، جفت گیری از طریق تلقیح تروماتیک می باشد. از آن جا که ساس ماده هیچ اندام تناسلی را به صورت باز ندارد و در نتیجه ساس نر از طریق سوراخی که در شکم او ایجاد می کند اندام تناسلی خود را وارد بدن او می کند گاهی ساس نر تلاشی برای جفت گیری با ساس نر دیگر را هم از این طریق می کند.
گاهیC.lectulariusو C.hemipterus با هم جفت گیری کرده ولی اصولاً قدرت باروری نداشته و طبق مطالعات سال 1988 از 479 تخم تنها 1 عدد از این تخم ها بارور می شود.

راه های مختلف ورود به منزل عبارتند از:
 
1-
ساس یا تخم آن از طریق حیوانات خانگی و یا لباس و چمدانی که شما از مسافرت ( هتل یا بیمارستان ) به منزل شما منتقل می شود.
2-
از طریق خرید مبلمان  یا لباس ( دست دوم)
3-
از طریق درزهای خانه یا از طریق مجراها و یا سقف های کاذب
4-
حیوانات وحشی ( پرندگان خفاش)
5-
رفتن به مکان های آلوده که از طریق لباس کیف و یا وسایل شخصی شما به منزلتان انتقال می یابد.

سمپاشی تخصصی ساس

نکتۀ بسیار مهم در بحث مبارزه با ساس این مطلب می باشد ، کسانی که به هر طریقی ساس وارد منزل آن ها شده بایستی بدانند که تهیه سم از سم فروشی ها و یا عطاری ها می توانند نه تنها مشکل آن ها را حل نکنند بلکه مشکلی به مشکل آن ها اضافه شود چرا که استفاده از برخی سموم (سمومس از خانوادۀ  کلره ها و فسفره ها) برای سلامت انسان به خصوص کودکان و بزرگسالان فوق العاده خطرناک می باشد و همچنین نه تنها باعث از بین رفتن این حشره نمی شود بلکه باعث به وجود آمدن گونه های مقاوم به سموم می باشند
.

نظافت داخل منزل 8 ساعت اینترنتی اپلیکیشن , رزرو اینترنتی نظافت داخل منزل اپلیکیشن موبایلی, نظافت داخل منزل 4 ساعت, رزرو نظافت شب عید اپلیکیشن موبایلی , نظافت شرکت, رزرو اینترنتی اپلیکیشن موبایلی نظافت شرکت, نظافت پارکینگ, نظافت راه پله, خشکشویی انواع مبلمان , رزرو اینترنتی خشکشویی انواع مبلمان , خشکشویی مبل 7 نفره راحتی, خشکشویی مبل 9 نفره استیل اپلیکیشن موبایل خدمات , خشکشویی صندلی نهار خوری , شستشوی فرش با دستگاه  , شستشوی فرش با کارگر , رزرو اینترنتی شستشوی فرش اپلیکیشن موبایلی , خشکشویی موکت با دستگاه , شستشوی موکت با کارگر , سم پاشی , رزرو اینترنتی اپلیکیشن  موبایل سم پاشی , پرداخت اینترنتی , گالری عکس , سفارش اینترنتی نظافت اپلیکیشن موبایلی , سم پاشی سوسک فاضلابی , سم پاشی سوسک ریز , سم پاشی ساس , طعمه گذاری موش , ست کامل وسایل نظافتی , زمین شور اسفنجی , طی شیشه شور چند كاره , تعهد نامه, اخباراپلیکیشن شرکت, خشکشویی مبل و موکت, خانه تکانی, عضویت در سایت, استخدام در شرکت خدماتی اپلیکیشن موبایل

سفارش خدمات

شمارهای تماس تمام نقاط تهران

خط ویژه 5 رقمی   38417-021

86084299                        ونک

66533700                     ستارخان

44744939    44728329   جنت آباد

22975969    22975970    پاسداران

77146777    77146888     تهرانپارس

شبانه روزی:33164858-33183484-33064336-33070394

33069666-33104547     33073893-33073894    پیروزی

خاوران:33437275 -33436252

سامانه پیامک:3000501200 

ایمیل:[email protected]

 info@dtmehr.ir

نماد اعتماد الکترونیکی
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت خدماتی درخشان تابان مهر می باشد
طراحی و توسعه: ره رایان پژوه | میزبانی شده توسط: رایان هاستینگ